עיריית מודיעין

-יום המודעות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלויות- מודיעין נצבעה בסגול

לרגל יום המודעות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלויות נצבעה מודיעין בסגול. נציגי המרכז למשפחה באגף לשירותים חברתיים ומתנדבי אגף הנוער יצאו לפרגן לעסקים נגישים ומונגשים בעיר.

צובעים בסגול עסקים מונגשים
לרגל יום המודעות הבינלאומי לאנשים עם מוגבלויות התקיימו בעיריית מודיעין שורה של פעילויות להעלאת מודעות. בניין העירייה והמזרקה בכניסה לעיר הוארו באור סגול.

בעירייה ליו את היום בפוסטים של משפחות עם צרכים מיוחדים בעיר ופירוט של חלק מהפעילויות שמוביל האגף לשירותים חברתיים למען המשפחות:

1.הוקם מרכז למיצוי זכויות שדואג למיצוי זכויותיהם של תושבים ומשפחות עם מוגבלויות בסבך הבירוקרטיה המעיקה.
2.בקרוב ייפתח "בית לחיים" עבור תושבים על הרצף האוטיסטי.
3.מחלקת השיקום באגף השירותים החברתיים מטפלת ביותר מ-800 בתי אב עם מוגבלויות. רובם, על הרצף האוטיסטי.
4.המרכז למשפחה מטפל בגישה הוליסטית במשפחות ותושבים עם מוגבלויות, ומסייע גם לבני המשפחה שאינם בעלי מוגבלויות כחלק חשוב במעגל התמיכה. כך למשל, הייתה סדנת שזירת פרחים לאימהות לילדים עם צרכים מיוחדים, סדנאות לאחים לילדים עם מוגבלויות ועוד הרבה פעילויות יפות.
5.בחודש הקרוב ייפתחו גם קבוצות תמיכה לסבים וסבתות לנכדים עם מוגבלויות וכן, סדרת הרצאות בזום עם מומחים המיועדת למשפחות מיוחדות.

מאירים את גבעת התיתורה

במסגרת שבוע המודעות לאנשים עם מוגבלויות יזמו המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב וחבר מועצת העיר , שמעון גואטה טיול בהדרכת החברה להגנת הטבע למשפחות עם צרכים מיוחדים בגבעת התיתורה. את האירוע הפיק המרכז למשפחה באגף לשירותים חברתיים בהובלת עו"ס יעל שטיינמץ.

ערוץ האינסטגרם של העירייה נצבע בסגול

Share your love
Facebook
Twitter